Re: Terminale komputerowe

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Tue 18 Sep 2007 - 17:02:29 MET DST

> Witam,
> nie jestem wtajemniczony w problem ktory o pisze ale mam nadzieje ze dla
> wszystkich bedzie to jasne.
>
> Chcialem zapytac czy istnieja takie urzadzenia cos jak terminale komputerowe
> skladajace sie z monitora, myszy, klawiatury ktore polaczone sa z komputerem
> kotry udostepnia im jeden program. Chodzi konkretnie o komputerowy katalog
> biblioteczny. Nie ma miejsca przy stanowiskach na obudowy komputerow dlatego
> takie terminale sobie wymyslili. Jest cos takiego mozliwe?

Sprawdź czy terminal Wyse S10 nie byłby dla ciebie dobrym rozwiązaniem.
http://www.wyse.com/products/winterm/S10/index.asp
Urządzenie dziala jako terminal graficzny dla usług terminalowych
takich jak Citrix, Microsoft RDP czy VMware VDI
Na stronie Wyse znajduje sie też zdjęcie pokazujące
jak wygląda ten terminal po jego zamontowaniu
na tylnej ściance monitora LCD
http://www.wyse.com/products/winterm/S30/BackMount.htm

Cena terminala bez monitora i klawiatury to ok 270 USD (w Stanach)
u nas musiałbyś do tego dodać cło i podatek
(oraz prowizje dystrybutora)

--
Robert Winkler