Re: Proszę o pomoc w sformatowaniu dysku.

Autor: Mariusz <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Tue 18 Sep 2007 - 13:40:46 MET DST

A fdisk dosowy nie wystarczy ?
Partycje zalozy podczas podczas instalacji XP

A jak z tego skorzystać tzn jak uruchomić z poziomu XP, czy inny sposób? Ten
Fdisk to kojarzy mi się raczej z win 98 ale może coś mi się pomieszało.
Proszę raczej o dokładne odpowiedzi bo zajmuję się tym raczej hobbystycznie
niż profesjonalnie i to co dla was jest jasne dla mnie nie koniecznie.