Re: P4 mobile - nie obsługiwany ?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Tue 18 Sep 2007 - 13:19:25 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> Odpowiedz na
news:fco9n5$gpt$3@polsl.pl:

> Nie upiąć kabli.

Co w ekstremelanej sytuacji może spowodować obniżenie cyrkulacji powietrza w
kompie. Sam u siebie mam taki burdel z kablami w obudowie, że wiem jakie to
ma konsekwencje. Po za estetycznymi, żadne.

> Nie dołożyć w razie potrzeby wentylatorów obiegowych.

W upały po 40C w pomieszczeniu komputer sie zawiesi. Ile dni w roku w tym
kraju jest taka temperatura? 3? 5?

> Źle założyć pastę na procesor/radiator.

Pasta jest firmowo założona na

> Źle dobrać zestaw chłodzący do wymagań. Zastosować marnej

Boxowym chłodzeniu. Nie da się jej źle założyć, ani źle dobrać zestaw
chłodzący. A przy alternatywnym chłodzeniu, wszysktie coolery są i tak
mocniejsze niż te z boxa. A procosry nie boxowane w sprzedarzy pojawiają się
sporadycznie. Pomijalnie.

> jakości lub zbyt długie przewody.

Przewody są znowu od producenta. W zasilacza, w pudle od płyty główniej. Nie
da się ich "dobierać". No bo niby jakie? Dolutowawać kable do zasilacza?
Sztukowac kabelek SATA?

> Źle skonfigurować BIOS.

To trzeba mieć naprawdę talent, albo być po prostu złośliwy by coś tam
namieszać. Przecież sklep nie podkręca komputera.

> Nie przetestować dostatecznie komputera po
> poskładaniu.

Ale to raczej skutek, a nie przyczyna - złe złożenie.

> Jak piszę "błędami popełnianymi przy składaniu komputera"
> to chyba oczywiste jest, że winny jest składający, a nie
> przechodnie na ulicy.

W 2007 roku nie zaobserwowano rażących niekompatybilności pomiędzy sprzetem.
Nie licząć jakiś totalnie egzotycznych przypadków, które i tak sprowadzają
się praktycznie zawsze do błędów w sterowniku.

Twierdze, że i ile składający nie jest kompletnym idiotą, albo celowo czegoś
nie namiesza, nie da się źle zlożyć kompa.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski