Re: Toshiba Satelite A135-S2276 - sterowniki!

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 18 Sep 2007 - 09:04:30 MET DST

dogfish pisze:

> Jest szansa ze instalacja Visty nadal istnieje na ukrytej i bezpiecznej
> partycji twojego LT ze wszystkimi potrzebnymi sterownikami.

Myslisz? :) Jesli jest odporna na wykasowanie MBR to masz racje. :) Ja
poki co mam juz aktywny dzwiek (ktorys ze sterownikow HD Audio ze
stronki Realtek'a oraz grafike - nieoficjalne sterowniki Omega, ktore
spokojnie rozpoznaly Radeona x200M). Chipset plyty glownej jest oparty
na ATI i tutaj podejrzewam bedzie najwiecej problemow z dopasowaniem
czegos... Moze ktos poradzi?

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.