problem z epson dx5050

Autor: <freemanek.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 17 Sep 2007 - 19:56:16 MET DST

Witam.
Otóż pojawił się następujący problem - nie działa drukarka i nie ma możliwości
kopiowania dokumentów (funkcja ksero).
Nie można zmienić, uruchomić żadnej kontrolki (np. zmiana formatu papieru czy
liczba kopiowanych stron.) cały czas świeci się czerwona kontrolka INK.
Wymieniłem tusz czarny, bo się skończył, niebieskiego nie wymieniałem (też się
skończył). Czy w tym tkwi problem?? Nic nie mogę zrobić, bo nie ma głupiego
niebieskiego tuszu?? Pytam się bo na nowo zainstalowałem sterowniki, w
ustawieniach wybrałem opcję druku "tylko czarny tusz" a problem i tak nie
znikł... zawsze pokazuje mi że nie ma niebieskiego tuszu.
Chcę się upewnić, czy to faktycznie to zanim kupię nowe tusze (bo może trzeba
drukarkę do serwisu oddać... - na stronie epsona doczytałem gdzieś że mimo
wszystko jak nie ma jednego tuszu to mogę drukować)