Szukam osoby, która mi sprowadzi laptopa z USA

Autor: AD <adamu_at_widzew.net>
Data: Mon 17 Sep 2007 - 18:43:31 MET DST

Witam!
Może ktoś z Was bedzie w najbliższym czasie wyjeżdżał do Stanów, albo
jeszcze lepiej z nich wracał..?

Chodzi mi o zakupienie w USA laptopa (interesuje mnie konkretny model
niestety niedostępny w Polsce, ale bez problemów dostępny w stanach).
Oczywiście nie za darmo, ale prowizję to już bym dogadał z zainteresowanym.

Jeśli znacie kogoś kto by wracał niedługo z usa albo jakąś porządną firmę
która się tym zajmuje, to dajcie znać na priv.
Pzdr - AD