Re: Padnieta bateria do laptopa a zasilanie zewnętrzne

Autor: bingo <adres_at_wp.pl>
Data: Mon 17 Sep 2007 - 16:52:44 MET DST

Był 17 wrzesień 2007 roku (poniedziałek) gdy o godz. 11:53, wszystkim znany
*Radosław Sokół* napisał(a):

> U, to musi być ładnie starszy, skoro NiMH jeszcze.
>
> Można używać z podłączonym non-stop, a jak wyciągniesz
> jeszcze baterię, to w ogóle możesz zapomnieć o jakichkolwiek
> ograniczeniach.

Najnowszy nie jest :-) ale do takich zastosowań w których celu go nabyłem
wystarczy. Nie znalazłem w necie innych baterii do tego moedlu acera oprócz
NiMH (model travel..coś tam 212tx) Nie wiem też czy warto wywalac jescze
raz tyle kasy ile kosztował komputer na baterię bo zapewne one nie mają
zbyt długiego cyklu zycia. Szacuje góra dwa lata (jak sie mylę niech mnie
któryś z kolegów poprawi).

Pozdrawiam