sterowniki

Autor: macieko <maciek.onycher_at_gmail.com>
Data: Mon 17 Sep 2007 - 08:28:09 MET DST

Witam
Jestem laikiem w sprawie koputerów, tzn. zainstalować program obsłuzyć
programy to jeszcze mi wychodzi.
Kupiłem kompa z systemem linux, a że do zawsze kozystam z win to
sformatowałem dysk i wgrałem XP.
Wszystko prawie ok prócz dźwieku. I nie mogę wgrać sterowników do
dżwieku.
płyta główna: M61SME-S2AM2, schipset nVidia gForce 6100+405
zintegrowana karta dżwiękowa:Realtek ALC883 Audio Codec (7-kanalowa) -
High Definition Audio.
Poszukuje też sterowników w internecie i nic.
Z orginalnej płyty nie chce mi wgrać. Nadmienię że kiedy uruchomoiłem
poraz pierwszy kompa w linuxie dźwięk działał.
podczas uruchamiania np. regulacji głośności wyskakuje komunikat aby
dodać sprzęt.
z góry dziękuje za pomoc.
macieko