Re: Zasilacze ModeCom FEEL III

Autor: CodeBoy Praca <codeboy1_at_wp.pl>
Data: Mon 17 Sep 2007 - 07:39:49 MET DST

Dnia 17-09-2007 o 00:50:01 BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał(a):

> Niewiele by się dało :) Pytanie tylko czy udało im się coś poprawić, czy
> tylko wprowadzić jakieś oszczędności?

hehe,
ja mam w serwerze modecoma starego z mojego starego PC. Ma teraz gdzies
kolo 4 lat chodzi 24h na dobe czasami restart dla latek w windowsie, w
moim glownym komputerze mam Tagana. I szczerze powiem ze nawet roznica w
glosnosci jest mala, oczywiscie polecam Tagana. Ale modecom jest wart
swojej ceny :)

--
www.landmedia.pl