Re: Prośba o ocenę zestawu i dobranie karty graficznej

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 16 Sep 2007 - 12:01:54 MET DST

Użytkownik Elminster napisał:

[cut]

> Prosiłbym o doradzenie jakiejś karty graficznej. Najlepiej żeby
> kosztowała do 500-600 zł. Po prostu chcę grać ze spokojem we wszystkie
> gry na DX 9 na full detalach, ale nie chcę dawać 1000 zł na kartę, bo
> i tak będę ją pewnie zmieniał za rok albo dwa lata, więc nie widzę
> sensu na razie kupować karty pod DX 10.

No to albo jakies szybkie, nowe 7900GS 1,2ns albo uzywane 7900GT albo
nowy Palit 8600GT Sonic+ 1ns i podkrecac. Nic wiecej nie da sie wymyslec
w tej kwestii.

> Drugie pytanko, czy ten zasilacz uciągnie ten zestaw i czy będzie miał
> wystarczający zapas do mocnego O/C i przyszłych kart graficznych?

Tak, uciagnie, dziwne pytanie dosc, pytasz jakbys mial Quada z 8GB RAMu,
2x8800GTS w SLI i chcial krecic tego Quada na 4GHz ;] Na luzaku ten
zasilacz da rade, duzo duzo wiecej uciagnie niz Ty chcesz miec.

--
Pozdrawiam,
Maciek