Re: Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio i Front Panel

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne._at_.wp.pl>
Data: Fri 14 Sep 2007 - 18:32:05 MET DST

Andre napisał(a):
> sa dwa wyjscia:
> 2. jezeli do karty dzwiekowej prowadzisz poprzez zlacze 3,5mm to tym
> samym blokujesz sobie jedno wejscie. po co?

właśnie o to chodzi. Chciałem wymienić sobie kartę dźwiękową, na taką co ma
dodatkowe złącze do panela przedniego. Już wiem, że musi to być coś z serii
X-Fi. Oprócz tego będę niestety musiał wymienić też panel przedni, bo mój
All-In-One nie ma w zestawie kabelków do takiego złącza tylko zakończone
"małymi dżekami". Dlatego pytam jaki panel nabyć aby wszystko grało.
Najbardziej by mi odpowiadał Aerocool Cool Panel 2 ale nigdzie nie mogę
znaleźć dokładnych zdjęć kabelków.

Pozdrawiam

--
Zbychu