Re: Laptop z Intel Core Duo

Autor: <keff.2046_at_gmail.com>
Data: Fri 14 Sep 2007 - 13:23:36 MET DST

> Nie bardzo znam si na laptopach, ale akurat mam X51R z T2130.
> Wydaje mi si istotne, e dodawany jest do niego system Vista w wersji 32.
> Na stronie Asusa s te sterowniki do XP 32.
> M-520 zdaje si jest 64-bitowy, wi c jego walorów chyba nie wykorzystasz.

dzieki wszystkim za informacje,
pewnie zdecyduje sie na ten sprzet zwlaszcza, ze ma grafike ATI Radeon
X300.
Laptopa chce uzywac do internetu, filmow, office, czasem jakas gra
(bez duzych wymagan). Mieszkam teraz w UK, i stacjonarny sprzed
odpada.
sprzet kupuje w UK i znalazlem tutaj takie dwa modele Asusa po 400Ł
kazdy.
Bardzo duzo sprzedaja tutaj Acera zauwazylem, ale wydaje mi sie, ze
Asus bedzie lepszym wyborem.
pozdrawiam.