Re: HDD 120GB... czym go podzielić!?

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 21:44:24 MET DST

Dnia Thu, 13 Sep 2007 21:13:56 +0200, Michal Kawecki napisał(a):

> To badziewie jakich mało. Google prawdę Ci powie:
>
> http://groups.google.com/groups/search?q=partition+magic+pomocy&qt_s=Szukaj
> - 2130 wyników
> http://groups.google.com/groups/search?q=partition+magic+help&qt_s=Szukaj
> - 82200 wyników
> http://groups.google.com/groups/search?q=partition+magic+zawiesi%C5%82+OR+zwiesi%C5%82+OR+utrata+OR+znikn%C4%99%C5%82a+OR+straci%C5%82em&qt_s=Szukaj
> - 1140 wyników
>
> Osobiście pomagałem z kilkaset razy odzyskać partycje i dane po
> [...]

Jest to skutkiem tego, że jest to zdecydowanie najbardziej popularny
program do partycjonowania. Przy okazji w obsłudze jest dosyć prosty. Z tej
przyczyny używają go ludzie, którzy od mieszania partycjami powinni się
trzymać z daleka. Od czasów 486 używam kolejnych wersji i nigdy mnie nie
zawiódł.
A Ty najwyraźniej musiałeś coś nim zdrowo spieprzyć i masz uraz bo każda
wzmianka na liście o PM działa na Ciebie jak płachta na byka.