Re: Galaxy 7600GS - zły obraz.

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 21:11:46 MET DST

Użytkownik "Bazyl" <bazyl3[CIACHO]@go2.pl> napisał w wiadomości
news:fcbr0c$een$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
Pomocy.

Karta moze miec uszkodzony tvout jako ze to sprzet zastepczy ktory byl juz
u roznych klientow.
Z praktyki serwisowej wiem ze jesli klientowi da sie w zastepstwie rzecz
lepsza niz reklamuje
to pozniej sa w niektorych przypadkach problemy ze sklonieniem go aby
przyszedl odebrac swoja naprawiona/wymieniona
gorsza rzecz oddajac zastepcza lepsza ,dlatego wiekszosc serwisow jako
zastepcze daje podzespoly tanie albo jakw tym
przypadku niepelnowartosciowe .
Nie mow ze nie potrafisz wytrzymac bez tvout przez kilka tygodni .
pzdr