GB - K8NS oraz dysk w SATA II

Autor: btn <wole_at_bez.pl>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 12:01:51 MET DST

Mam płytkę Gigabyte K8NS (s.754) z obsługą nForce3.
Nie jestem pewny czy dyski w standardzie SATAII będą na niej działały. W
archiwum grupy wyszukałem że *problemów być nie powinno* lecz na niektórych
dyskach są zworki do poprawnej pracy w starszym typie SATAI. Czym się
rzekome problemy z ewentualnym brakiem obsługi dysku na SATAII objawiają?
Warto do tej płyty w ogóle kupować dysk o tej specyfikacji czy zostać przy
ATA?

--
Pozdrawiam,
btn