Re: Benq 222WH - ma ktos? / opinia

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 11:04:48 MET DST

tazzer@o2.pl Odpowiedz na
news:1189636053.992967.289510@g4g2000hsf.googlegroups.com:

> Witam,
> zamierzam nabyc ten monitor. Ogolnie w testach monitory Benq bardzo
> czesto wychodza na wysokich pozycjach, wiec pewnie i ten bedzie dobry
> - tutaj test do wersji 20" (202W)
> http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=2285 dlatego mysle, ze 22" tez
> powinien byc ok.

Ten test jest IMO bardzo optymistyczny. Mam ten monito w domu od ponad roku i
mogę powiedzieć że:
Kolory są beznadziejne. Po prostu mleko.
Kąty, jak przystało na matryce TN tragiczne, a patrząc od dołu, słowo żenada
jest komplementem.
Smużenie widać tylko przy przesuwaniu okienek. W grach i w filmach nie
występuje.
Ogólnie pomimo jego wad jestem bardzo zadowolony z tego monitora, ale kupując
teraz nowy monitor to kijem przez szmate nie tknął bym czegokolwiek na
matrycy TN.
Moja dziewczyna ma Benq 91GP. Nie licząc podświetlenia, ten monitor jest
prawie doskonały;)

Nie kupuj 222HW na TN, nie warto.

Pozdrawiam!

--