[problem] TEAC DV-W518GM

Autor: SzymonKa <skrzynka.szymonka_at_gmail.com>
Data: Wed 12 Sep 2007 - 15:38:10 MET DST

Ave! :-)
Od paru tygodni jestem wlascicielem nagrywarki TEAC DV-W518GM - i
ciagle mam z nia problemy. :-( Nie zawsze widzi "czyste plyty".
Kupilem 2 plyty "no name" DVD-R - nie widzial ich. Kupilem walek plyt
DVD-R EMTEC 16x - czesc zobaczyl i wypalil, czesc zostala przez niego
odrzucona.
Najciekawsze jest to, ze mam tez dwie nagrane plyty MEMOREX DVD-R 16x
z wesela - nagrane na zupelnie innym sprzecie - jedna nagrywarka
widzi, drugiej nie, co zalamuje mnie kompletnie. :-(
Posiadam w komputerze czytnik DVD Pioneer i czyta wszystko, co mu sie
wrzuci.
Na TEACa skusilem sie, gdyz mialem nagrywarke CD tej firmy i bylem z
niej naprawde zadowolony - czytala nawet najbardziej porysowane krazki
- dlatego pozostalem przy TEACu.

Moze macie jakies pomysly? :-)

Pozdrawiam:

SzymonKa