Wymiana zasilacza - który spelni moje wymagania

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 12 Sep 2007 - 12:31:54 MET DST

Czas najwyższy zmienić zasilacz na inny, zanim komputer przestanie się
nadawać do użytku ;)

Przymierzam się do zakupu zasilacza z wentylatorem 12 cm i aktywnym PFC.
Dodatkowo powinien mieć inteligentne sterowanie wentylatorem ( nie
wykorzystuje całej mocy - kręci się wolniej - to warunek!) Mój typ to:

http://www.znak.pl/index.php?cid=894&scid=2452&prid=zasEve420+1x120+Silver

Ale może jakieś inne propozycje?

Cena: do 250zł
Zestaw do zasilenia: ASrock K7VT4A Pro, Sempron 2400+, GeForce 6800 XT,
HDD Barracuda 80 GB SATA 300 NCQ, DVD, DVDRW - nic nie podkręcone.

Czy takie zwalnianie obrotów jest bezpieczne? (chodzi mi o przegrzewanie
się )

Jakie są Wasze doświadczenia z tego typu zasilaczami?

Tomaszek