Re: nowy pc - stary dysk

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 10 Sep 2007 - 21:02:31 MET DST

Dnia Mon, 10 Sep 2007 20:37:18 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):

> Użytkownik Michal Kawecki napisał:
>
> [cut]
>
> IMHO bez sensu to tlumaczenie, bo wychodzi na to, ze jak zmieniam
> platforme np. z socket A na LGA 775 to powinienem miec nowa, legalna
> kopie Windowsa XP? A co mam zrobic ze stara? IMHO bzdura.

Powinieneś ją odsprzedać wraz z całym komputerem, do którego płyty
głównej została ona przypisana w momencie aktywacji.
Jeżeli chcesz mieć pełną swobodę w zmianach sprzętu, to kup pełną wersję
systemu, a nie OEM, która jest pod tym względem mocno ograniczona.

Więcej znajdziesz w FAQ na stronach Microsoftu:
http://www.microsoft.com/poland/licencje/pytania/default.mspx
http://www.microsoft.com/genuine/downloads/FAQ.aspx?displaylang=pl

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]