Karta dźwiękowa i tuner TV

Autor: Buster <radob_at_w1pos.p.lodz.pl>
Data: Mon 10 Sep 2007 - 15:55:24 MET DST

Witam.
Mam w kompie płytę ASUS M2N-E SLI. Jest na niej zintegrowana karta
dźwiękowa C-Media 6501. Jednocześnie mam w kompie tuner TV Pinnacle
Hybrid Pro 310i. Kiedy zainstaluję sterowniki do karty dźwiękowej, mogę
pożegnać się z tunerem. Program do oglądania stwierdza, że nie można
wyświetlić kanału. Natomiast, gdy jadę na sterownikach z Windows-a,
czyli mam Urządzenie Audio USB, wtedy jest wszystko oki, ale nie mogę
korzystać wtedy ze Skype, bo pojawia mi się komunikat, że przekroczono
wydajność prądową urządzeń USB, czy jakoś tak. Czy mógłby mi ktoś
powiedzieć co mogę zrobić z tym fantem, oprócz zakupu normalnej karty
dźwiękowej??

--
Pozdrowienia
Radek Dobrowolski vel Buster