Re: HDMI - mozliwosci

Autor: <tazzer_at_o2.pl>
Data: Mon 10 Sep 2007 - 14:04:59 MET DST

W kartach Radeon serii HD jest uklad przetwarzania dzwieku, wiec
pewnie tam tez trafia wszelaki dzwiek (taak jak do karty muzycznej),
wiec teoretyzcnie jest tak jak mowicie - nawet w grach powinnien byc
dzwiek, tak jak w divixach, ale pytanie czy tak jest? :) W sumie nie
mam TV LCD ani zadnego urzadzenia HDMI, ale trzeba wybiegac w
przyszlosc, stad moje pytanie.

>Co do kart nVidii - tu chyba rzeczywi cie
>funkcjonuje tylko przesy anie obrazu, ale pewno ci nie mam.

Niestety tak wlasnie jest - tylko obraz i to w kazdym geforce :
( Pomijam fakt, ze nawet video in nie ma...przynajmniej w wiekszosci
kart

Pozdrawiam
Tazz