Re: Co do domu za 400PLN!?

Autor: XWindowsMen <xwindowsmen_at_gmail.com>
Data: Mon 10 Sep 2007 - 13:40:24 MET DST

On 10 Wrz, 13:33, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:

> A koniecznie kolor w ogóle? Bo może po prostu laserówkę
> jakąś? Zawsze będzie pewniejsza niż zasychający nagminnie
> atrament.
>
> Jeżeli chodzi o atramentówki, to obawiam się, że w tym
> segmencie cenowym wszystkie modele wszystkich firm to
> badziewie przewidziane na 2-3 lata eksploatacji i maksy-
> malne naciąganie klienta na cenach zasobników/głowic.

Ja myślę podobnie... i zastanowiłbym się nad jakąś HP LaserJet używaną
na Allegro... bardzo sobie chwalę.

Ale wiesz... przyjedzie "wielko-miastowy"... położy PLN'y na stół..i w
ciągu kwadransa chce kupić sprzęt komputerowy... i niech jeszcze
najlepiej sprzedawca go w rękę ucałuje :(

To co mam "wcisnąć"... niech będzie cicha, tanie - DUŻE - zasobniki
atramentu... i co tam jeszcze - byle tylko lamer był zadowolony...
będzie to pierwsza drukarka - raczej nie zorientowani w nowinkach
technicznych... rozumiecie :)

P.S.
Teraz tak patrzę na necie, że za 150PLN już coś zadowalającego bym
chyba dostał...
2P.S. A urządzenie wielofunkcyjne DOBRE za 400PLN... jest się czymś
interesować!?