>> Oddaję sprzęt do reklamacji (wiem że na 100% ma jakąś usterkę) podłączają
>> go w sklepie - działa - czy mogą odmówić przyjęcia go do reklamacji ?
>
> Producent zwróci Ci monitor, oraz wystawi rachuneczek na pokaźną sumę, za
> to, że oddałeś sprzęt bez usterek.
nie do konca tak, u nas mielismy LG ktory po przejsciu w stan uspienia nie
zawsze wzbudzal sie.
generalni upierdliwe bo jak uzytkownik odchodzil od kompa i po 15 min mu sie
ekran wygaszal to juz nie mozna go bylo wlaczyc.
monitor w serwisie LG byl 2 razy i nie stwierdzono zadnego problemu, a
serwisant nam zaproponowal zeby ustawic w systemie zeby sie monitor nie
wylaczal i problemu nie bedzie:)
za 3 razem pojechal monitor do serwisu i uslyszeli ze jak czegos nie zrobia
to bedzie skarga na pismie do LG ze maja serwis beznadziejny.
odebralismy monitor po wymianie zasilacza z informacja od serwisanta ze oni
to tylko zmienili zebysmy sie od nich odczepili bo oni problemu nie widza:)
oczywiscie monitor od tego czasu dziala bez zadnego problemu:)
i za zadnym razem nic nie placilismy mimo ze serwis twierdzil ze monitor
jest OK
-- pzdr piotrekReceived on Mon Sep 10 11:50:05 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 10 Sep 2007 - 11:51:07 MET DST