Re: Reklamacja sprzętu - czy sklep może odmówić ?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 10 Sep 2007 - 11:47:11 MET DST

> Producent zwróci Ci monitor, oraz wystawi rachuneczek na pokaźną sumę, za
> to, że oddałeś sprzęt bez usterek.

nie do konca tak, u nas mielismy LG ktory po przejsciu w stan uspienia nie
zawsze wzbudzal sie.
generalni upierdliwe bo jak uzytkownik odchodzil od kompa i po 15 min mu sie
ekran wygaszal to juz nie mozna go bylo wlaczyc.
monitor w serwisie LG byl 2 razy i nie stwierdzono zadnego problemu, a
serwisant nam zaproponowal zeby ustawic w systemie zeby sie monitor nie
wylaczal i problemu nie bedzie:)
za 3 razem pojechal monitor do serwisu i uslyszeli ze jak czegos nie zrobia
to bedzie skarga na pismie do LG ze maja serwis beznadziejny.
odebralismy monitor po wymianie zasilacza z informacja od serwisanta ze oni
to tylko zmienili zebysmy sie od nich odczepili bo oni problemu nie widza:)

oczywiscie monitor od tego czasu dziala bez zadnego problemu:)
i za zadnym razem nic nie placilismy mimo ze serwis twierdzil ze monitor
jest OK

--
pzdr
piotrek