Re: 7600GS temperatura

Autor: E <erasms51.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 09 Sep 2007 - 20:53:29 MET DST

hill_thebill <hill70@interia.pl> napisał(a):

> na aktywnym chłodzeniu w idle 40-50 a w stresie ok. 70 stopni to by było
> o.k.

W tle Prime95 Torture Test obciążający procesor.
Nvidia Test Stabilności obciążający kartę graficzną.

Po godzinie, kiedy temperatury już raczej nie wzrosną
http://img211.imageshack.us/my.php?image=temp1dx1.png

nVidia GeForce 7600GS Palit Sonic na AGP,
podkręcona na 7600GT z hakiem,
standardowe, fabryczne chłodzenie

Athlon XP 2400+
chłodzony starym Spire Whisper Rock III
dwa wentylatory 80 mm Arctic Cooling z przodu i tyłu obudowy
obudowa to stary Codegen z 2000 lub 2001 roku
Zasilacz: Chieftec GPS-450AA-101A (450W)
płyta główna ECS K7VZA
3 moduły 512 MB SDRAM
trzy dyski ATA100 WD 250 GB (z tego 2 w kontrolerze Promise)
2 nagrywarki (CD i DVD)
floppy 3,5" i wewnętrzny napęd ZIP SCSI
karta SCSI Adaptec AHA 2940W
Sound Blaster Audigy
karta IDE RAID Promise
sieciówka 3Com
karta NEC USB 2.0 (płyta ma tylko stare USB 1.0)

Sprzęt mocno przeciętny, nie nowy i tani, a 39 stopni Celsiusza procesora i 45
stopni na podkręconej karcie graficznej nie za bardzo da się przekroczyć.
Zestaw może nie najcichszy, ale poziom hałasu określić można tak: wentylatory
pracują głośniej od dysków twardych, jednak kiedy czytane/zapisywane są dane,
to hałas głowic dysku przebija się na pierwsze miejsce.
Komputer stoi pod biurkiem, zatem raczej niesłyszalny z tej odległości.