Re: zawiechy przy nagrywaniu

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sun 09 Sep 2007 - 19:29:12 MET DST

Osoba Eneuel Leszek Ciszewski napisała na pl.comp.pecet:

> "Andrea" 46e39afc$1@news.home.net.pl

> U mnie z włączonym DMA CPU też jest wąskim gardłem.

Chyba jednak nie. Przy nagrywaniu procesor musi oczekiwać na urządzenia,
co powoduje zabieranie jego czasu. Spróbuj jednak obniżyć jego
taktowanie - nie zauważysz różnicy w nagrywaniu. Masz raczej słabą
płytę lub coś źle skonfigurowane.

Zresztą u mnie przy nagrywaniu DVD 16x użycie procesora to ~17%.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur