Re: Streamer

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 09 Sep 2007 - 04:10:26 MET DST

On Sun, 09 Sep 2007 01:25:09 +0200, dziobu <kpawelXXX@XXXkr.onet.pl>
wrote:

>Chodziło mi raczej o to, czy taśmy DAT i DDS (uzywane przez tamto
>urzadzenie HP) dadzą mi pewny backup (zakładając oczywiście że nie bede
>ich trzymał w akwarium z rybkami ;P) i nie mają jakiś niespodzianek że
>dotkniecie palcem taśmy uwala cały zapis czy jakies tam inne cuda.

no niespodzianki moze byc. ale zasadniczo nie odtworzysz juz od tego
miejsca daleszj czesci tasmy. DATy to straszliwie wrazliwe na macanie.
>Tzn czy może taka tasma mi upaść, czy jak sie rozwinie (da sie?) to
po
>zwinięciu dalej cos tam będzie, itp.

jedna mi sie kiedys nakrecila na rolke mechanizmu przesuwu. nawet sie
specjalnei nie pogiela, ale nic juz z niej nie bylo.

> Czy wogóle jest tu jakaś róznica
>pomiędzy róznymi formatami czy nie?

zalezy jak rozne formaty. generalnie jest to ten sam sposob zapisu,
konstrukcja pudelka i ulozenia tasmy w nim jest inna. szerokosc tasmy
jest rozna. <rs>