Re: Streamer

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 09 Sep 2007 - 03:01:10 MET DST

On Sun, 09 Sep 2007 01:19:53 +0200, dziobu <kpawelXXX@XXXkr.onet.pl>
wrote:

>A problematyczne były urządzenia czy backupy?

te drive'y byly jakos strasznie chimeryczne. potrafily sie zatrzymac
podczas backupu, albo weryfikacji. byly problemy z samym podlaczeniem
na SCSI. tej samek klasy drive seagate'a chodzil, w identycznych
warunkach, dwa razy szybciej i bez zadnych fochow.

>Mają, fajne. Tylko że oferują swój format zapisu. Rozumiem przez to, że
>jeśli padnie urządzenie to backupy są do odzyskania tylko - w ich
>przypadku - na ichnim urządzeniu.

tak.

>Chyba jednak tamto HP bedzie lepsze.

poszukaj moze inne firmy oferuja podobne urzadzenia na USB.
ja tama przynajmniej, z wyjatkiem duzych drukarek sieciowych, to wole
stac od produktow HP jak najdalej. <rs>