Re: Streamer

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat 08 Sep 2007 - 23:38:29 MET DST

On Sat, 08 Sep 2007 21:48:57 +0200, dziobu <kpawelXXX@XXXkr.onet.pl>
wrote:

>Witam,
>Gdzie można poczytać jakieś sensowne rzeczy o urządzeniach typu
>streamer? Wszystko co znalazłem to informacje o 4 typach (DDS, DLT, LTO,
>AIT) i tym że to bezpieczne ;) Przymierzam się do zakupu takiego
>urządzenia i chciałem się dowiedzieć więcej na ten temat.
>
>Ewentualnie czy może ktoś podrzucić jakieś propozycje - chodzi o
>trzymanie stałego backupu ~100GB (odświeżanego co miesiąc/dwa) + średnio
>20GB/mies nowych śmieci. Interface firewire lub USB (podpięcie tylko do
>laptopa).

przelecialem przez DSS, DDS2,3, AIT (wczesniej byly jeszcze dwa inne
systemy ale juz nie pamietam nazw), teraz na potrzeby firmy i domu mam
LTO2. obecnie sadze, ze LTO2 to najbardziej ekonomiczne rozwiazanie.
jest wstecz kompatybilne z LTO1 z jego tanimi tasiemkami 100GB.
natywne dla LTO2 tasiemki maja po 200GB. szybkie, wygodne.

jedyny malenki i niewinny problem, ze to chodzi chyba tylko i
wylacznie na SCSI. <rs>