Re: Aktualizacja Biosu

Autor: Adam Jarecki <a_d_a_m_j__at__SKASUJ_TO_p_l_e_n_e_t_._p_l_l>
Data: Sat 08 Sep 2007 - 20:24:38 MET DST

jarx pisze:
> No i tu jusz szukalem:
> 1. Zasilacz - sprawdzalem na 2 roznych firm
> 2. Wyjalem wszystkie karty rozszerzen
> 3. RAM - testowany bez bledow, ale rownierz byla robiona podmianka
> 4. Twardy dysk kupilem drugi postawilem na nim sysyem
> 5. Karta graficzna rownierz byla podmieniana
> 6. Kondensatory na plycie OK
>
> i niestety za kazdym razem problem BS sie powtarzal. tak wiec nie wiem juz
> co zrobic. Nie mam jak zrobic podmianki procka, ale nie wiem czy to moze
> byc jego wina.

Zasilacz oczywiscie firmowy ? (Chieftec, Antec, Fortron, BeQueit, Amacrox)
Procedura testowania pamieci? Goldmemory na 24h powinien dac rzeczywisty
obraz sytuacji. Tasiemki od napedow i dysku oczywiscie byly wymienione?
Karta graficzna ma znaczenie w tym przypadku marginalne, kondensatory
raczej tez mozna wykluczyc skoro plyta byla w serwisie. Chlodzenie
sprawdzone?
Wyciagnij plyte na zewnatrz obudowy i tak testuj.

Podaj prosze dokladne objawy, dokladny tekst ktory pisze podczas BSOD
oraz dokladna konfiguracje sprzetu, oraz w jakich warunkach wystepuja bledy.

--
Pozdrawiam | Adam Jarecki | GG:326432 |[Asus P5B Deluxe][Core2Duo E6400]
[Scythe Infinity] [2x1GB GEIL ULtra][Galaxy 7900GS 256MB Zalman Edition]