Re: Znikajacy dysk :(

Autor: Piotr Dobrowolski <piotr.dobrowolski_at_gmail.com>
Data: Sat 08 Sep 2007 - 19:21:38 MET DST

On Sep 8, 7:03 pm, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
> [...]
>
> Hej. :) (wi cej napiszesz, to ;) si dowiem, czy to Ty, czy nie Ty) ;)

> Napisa do mnie -- to ma o? ;)
> Jeszcze si upiera , e czysty/tekstowy HTML nie jest lepszy od automagii
> programów pisz cych w HTMLu. :) (ja twierdzi em, e trzeba wystuka ka d
> literk samodzielnie, aby cieszy si w asn stron ; on utrzymywa , e mo na
> korzysta z programów innych ni tekstowe)
>
> Mówi c inaczej -- nie mia poczucia humoru. :)

> Mo e rzuc okiem. :)

> No i co ten DM inicjalizuje? Robisz partycje na dysku, montujesz je
> i ósz. Satanist pono mo na pod czy nawet na chodz cym systemie,

no tak. i to dziala, tzn partycja sie elegancko pojawia, moge na niej
pracowac itp. tyle tylko ze po reboocie jakby magnesem przeciagnal...
wszystko znika.

> Twój XP widzi dyski wi ksze ni 128/137? :) (GiB/GB)
> Jak/je li nie SPile tam -- mo e nie widzie poprawnie.

mam sp2. wydaje mi sie ze to nie jest problem, bo wtedy chyba by
rzucal jakims bledem od razu, nie czekalby na reboot... ale moze sie
myle, nie znam sie cholera na tym.
po researchu w sieci mam nastepujace podejrzenia:
- zly/stary BIOS na plycie (ale plyta w miare nowa, no i podejrzewam
ze w takim przypadku problem bylby od razu)
- za slabe zasilanie (jak to sprawdzic?)
- jakis problem z driverami (gdzies ktos wspominal to driverach do
SATA???)
- walniety dysk

Niestety nie za bardzo wiem jak sprawdzic czy te podejrzenia sa
sluszne czy moze to jeszcze cos innego, a nie za bardzo mam ochote
kupowac nowy dysk/zasilacz w ciemno...

Pozdrawiam
Piotr Dobrowolski