Re: dwa pliki video odtwarzane jednoczesnie [cross]

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 16:32:29 MET DST

On Fri, 7 Sep 2007 12:14:34 +0200, "se" <se@se.org> wrote:

>Ciekawe kto to produkuje takie monitorki okularki? Gdzies to juz robia ale
>na masowy rynek to wciaz jest za drogie, wiec chyba chodzi o produkcje
>domowa., bo gdyby to byl wyrób przemyslowy, to producent tak go robi, zeby
>nie bylo problemów z synchronizacja poprzez rozwiazania sprzetowe, dolaczone
>oprogramowanie i zrobienie standardu stereo plików filmowych.

te ktore mam to sprzet sprzed 6ciu lat, ale nie samoroby. maja dwa
standardowe, niezalezne wejscia wideo. juz wtedy bylo tego sporo na
rynku oczywiscie nie w kazdym kiosku i faktycznie tanie nie byly.
od ladnych paru lat firmy takie jak sony, olympus produkuje takie
okulary, do grania, ktore maja zastapic (jak obliczaja) 53calowy ekran
i te juz sa w przystepnej cenie. <rs>