Re: podwaliny pod x1950pro na agp

Autor: Silent_Bob <ndchoros.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 14:56:22 MET DST

arsten <szenej@op.pl> napisał(a):

> zanosze sie ze zmiana karty graficznej na radeon x1950pro
> AXP@3200+
> 2x512 RAM
> zasilacz CHIEFTEC 360W HPC-360-302 DF

Przy takiej samej konfiguracji miałem kiedyś podobny dylemat. Uznałem że
kupno X1950pro mija się z celem. Karta przy tym procku będzie się marnować,
chyba że planujesz wkrótce przesiadkę na np. s939 i chcesz ją zostawić. Ja
kupiłem 7600GT i uważam że do AthlonaXP to optymalny wybór.

> zastanawiam sie, czy moj zasilacz pociagnie taka konfiguracje.

Zasilacz mocowo da na pewno radę, ale nie wiem jakie ATI sugeruje obciążenie
na 12V.

> jesli zasilacz bedzie za slaby, to mozecie polecic jakis konkretny model
> do ok. 100 zl?

Takie słowa od posiadacza Chiefteca co najmniej dziwią... Za 100zł to możesz
sobie sprawić najwyżej oryginalny przycisk do papieru ;)