Re: Zasilacz Mustang vs Modecom

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 10:40:40 MET DST

Adramelech pisze:

> W tym że w mustangu osiągnięcie nawet poływy tego powoduję eksplozje całego
> komputera, a u Fella tylko wyłączenie zasilacza.
> Absolutnie nie brać Mustanga, nie ważne ile tam tego Wu napisali.

Ten Mustang ma 10A dla +12V a Feel II ma 10A dla +12V1 i 13A dla +12V2.
Tak wypisuja na zasilaczach producenci w kazdym razie... ;) Ja zamowilem
   Modecoma do starych kompow na wymiane (zamiast jakichs Megabajtow) i
na razie tym dysponuje.
Komputery sa produkcji ICom (te z Mustangami)- na uniwerku, gdzie
pracuje wygrala przetarg pewna firma handlujaca ich kompami a oni dali
obudowy Mustang (najwieksze gowno co zalega w magazynach jak mniemam).
Docelowo zamowilem Chieftec'i 350W co by problemow nie miec z palacymi
sie kompami (mam tu blisko 200 szt kompow z roznych firm i nauczony
doswiadczeniem staram sie unikac roznych Codegenow, Megabajtow itp ale
zapytania przetargowe sa niestety pisane przez ludzi, ktorzy zadawalaja
sie warunkami gwarancji a nie bezpieczna praca komputerow - z
utrata/brakiem dostepu do danych borykam sie potem ja). :(

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.