Re: Tuner TV

Autor: Wojtek Malina <wojtek_malina_at_gazeta.pl>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 02:46:27 MET DST

Użytkownik Mariusz napisał:

> Brzytwy raczej się nie uzyska,

Nie no ale w okienku o wymiarach PAL to jednak obraz powinien byc
przynajmniej dobry, moze nawet bardzo dobry, nie wymagam, zeby byl
wysmienity :)

> pewnie też dlatego, że obraz na monitoze
> jest zbyt dobry w stosunku do onrazu TV.

No wlasnie. Zobaczylem i moja wizja kupienia telewizora LCD legla w
gruzach. Nie mam Blu-Ray (jeszcze chwile potrwa, zanim BR bedzie w
znosnej cenie , jesli chodzi o filmy). Telewizji nie ogladam sporo, a
juz na pewno nie na tyle, zeby wykupywac cyfrowa telewizje w HD. No i
tak offtopicznie przyznam, ze chyba kupie uczciwa plazme, tansza i do
dvd w sam raz...