NVIDIA + ATI z PCI-E, ktoś próbował?

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Thu 06 Sep 2007 - 22:17:11 MET DST

  Witam!

  Tak z rzadka pytam czy ktoś *testował* konfigurację zawierającą
jednocześnie karty NVidii oraz ATI w płycie z dwoma złączami
PCI-E x16, dajmy na to taką "do SLI"?

  Wyjaśniam:
- nie mam zapotrzebowania na nowe gry i podobne, wymagajace wydajności 3D
- w żadnym przypadku nie oczekuję "połączenia" kart w inny sposób, niż
   odrębne części pulpitu, każda na innym monitorze
- mam zapotrzebowanie na ficzery, które są w driverach NVidii oraz
   ATI, niestety rozłącznie i odrębnie (obsługa stereo w NV, proszę nie
   mylić z 3 D :), oraz wirtualny ekran w ATI - uprzedzam że *NIE*
   interesuje mnie wirtualny pulpit, chodzi o scrollowany *ekran* który
   programy widzą jako "większy")
- nie oczekuję przekonywania że "powinno chodzić" :)
- aktualnie mam płytę z chipem NVidii dla AMD, SLI (niewykorzystywane,
   z myślą o powodzie jak wyżej), z NVidią (mam po prawdzie drugą grafikę,
   też NVidia i na PCI), ale nie wykluczam że za czas jakiś zmienię np.
   na Intela (byle "graficzne" PCI-E x2) więc wszelkie komentarze mile widziane.

  Miał ktoś do czynienia?

pzdr, Gotfryd