Re: Płyty DVD+R Double Layer

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Thu 06 Sep 2007 - 16:41:44 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> "Mikolaj Tutak" fbos0o$6qn$1@nemesis.news.tpi.pl

> A co ja -- dawca przykładów czy przykładny dawca? ;)
>
> Pisałem -- TDK z kija kosztuje niecałą złotówkę. Gdy

Ale to gówno jest, a nie dobry nosnik, jak rozumiem to te od CMC są z kija?

> kupujesz całą ,,szpulkę'' takich płyt, dostajesz za
> freeko także pudełko do płyt. Kolorowe EMTEC w cienkich
> pudełkach kupowałem niedawno po 1.54 złotych i jakiś
> czas (przed rokiem) temu chyba po 1.34. :)

O matko jeszcze gorszy shit...

Napisałeś "jedna bardzo dobra (najlepsza) SL kosztuje w dobrej cenie niecałą
złotówkę", a dajesz przykłady słabych nośników. Mialy być nosniki do
archiwizacji nie do przeniesienia MP3 dla nielubianego kolegi z klasy...

--
pozdrawiam
      Mikolaj