Acer Aspire 5101 - problem z Bluetooth

Autor: <grandalfWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 06 Sep 2007 - 10:38:53 MET DST

Witam! Jakiś czas temu zakupiłem laptopa Acer Aspire 5101, szukałem grupy z
laptopami, ale nie znalezłem. Według opis jakie znajduje model ten posiada
adapter Bluetooth. Sprawa jest taka, że jak zainstalowałem sterowniki to,
owszem ikonke koło zegarka mam i w sprzęcie też jest jako zainstalowane, ale
gdy próbuje go włączyć włącznikiem z przodu obudowy to pokazuje mi się "No
Bluetooth Device". Z tego wszystkiego już nie wiem co jest. Niby piszą, że
jest, stery są, a tu nie działa. Orientuje się może ktoś jak to jest z tymi
modelami dokładnie? Dziękuje za odpowiedzi.

Pozdrawiam