Re: uskodzony (elektro?)magnes w DVD LG GSA 4163B

Autor: Padre_peper <Padre_at_no.net>
Data: Thu 06 Sep 2007 - 01:21:40 MET DST

> bede wdzieczny za wszelkie wskazowki, mam sporo danych na DVD a nie mam
> do nich dostepu, kupowanie nowego czytnika DVD mi sie nie usmiecha w tej
> chwili...
>
> pozdrowienia,

Miałem tak kiedyś w Teacu, przykleiłem na środku kółko folii
samoprzylepnej żeby magnes się nie sklejał tak mocno z blaszką w docisku
płyty, tam siedzi zwykły magnes nie elektromagnes i napęd musi go
mechanicznie rokleić pokonując siłę przyciągania która zależy od
szczeliny między magnesem a blaszką z którą się łapie. Wystarczyło
dłużej nie używać napędu i silnik nie miał siły rozkleić magnesu.