Re: Jaki system do tego polecacie?

Autor: Leon Mazurek <leon.mazurek_at_wp.SPAM.pl>
Data: Thu 06 Sep 2007 - 00:39:14 MET DST

Użytkownik "Leon " <mariuszlonca@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fbmhdo$k42$1@inews.gazeta.pl...
> kilkanaście komputerów, małe monitory
> najgorsze to p2mmx 200mhz, z dyskami 3,2gb i pamiecią 32 mb.
> jest sieć
> narazie to chodzi na windowsie98, z officem 2000 lub 97 i ledwo zipie
> jaki system polecacie?

Nic bym nie zmieniał w konfiguracji.
Ten sprzęt ma już dni policzone - jakakolwiek inwestycja jest stratą kasy.
Jedyne co należałoby zrobić, to maksymalnie udchudzić system z wszelkich
wodotrysków.
Nie wiem w jakim stanie są te dyski, ale z moich doświadczeń wynika, że w
komputerze klasy PII, wymiana dysku na "współczesny" daje większe
przyspieszenie niż dołożenie ramu. Nie znaczy to oczywiście, że system
sprawniej działa - on po prostu nie czeka na dysk.

Zakładam, że te widowsy i office są legalne i że masz zamiar zmienić też na
legale.
Jeśli nie, to Windows 95 OSR2 i max. Office 97.
Nawiasem mówiąc w 95 OSR2 Microsoft zrobił najlepszą obsługę sieci p2p
(zawsze wszystko się "widziało"), ale to tylko moje zdanie.

L.M.