Re: Zasilacz Modecom Feel po 2 latach

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 22:12:34 MET DST

Użytkownik <RadekB123@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1188992462.234285.134090@y42g2000hsy.googlegroups.com...
Tak wygląda zasilacz Modecom Feel po 2 latach używania:
http://img206.imageshack.us/img206/3913/feel2by6.jpg
zasilacz: http://img409.imageshack.us/img409/7122/feel1st0.jpg . Mam 3
zasilacze w dokładnie takim samym stanie. Nikt mnie nie przekona, że
Modecom robi dobre zasilacze.

To norma 2,3 lata i tak sie dzieje z kondensatorami. Mam u siebie na czesci
w serwisie dwa pudla takich feel. Niby dzialaja ale jak mam czas to co jakis
czas kilka naprawiam i wymieniam kondensatory i znowu na 2,3 lata beda
sprawne. Jak klient nie ma kasy na nowy zasilacz to mu taki dokladam.
Ciekawostka jeszcze jedna jest taka, ze laminat jest wykonany z takiego
tworzywa ktore sie rozpuscza/degraduje pod wplywem wylanego elektrolitu co
uniemozliwia w skrajnych przypadkach wymiane kondensatorow poniewaz laminat
sie rozwarstwia i za cholere nie da sie nic z tym zrobic, tak jakby zrobili
to z papieru odpowiednio zaimpregnowanego. Sa na tyle dobre te zasilacze ze
w czasie padaki bardzo zadko pociagaja inne podzespoly komputera.

Pozdrawiam
Mirek