Re: Pendrive - szwankuje otwieranie

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 21:49:48 MET DST

Użytkownik "se" <se@se.org> napisał w wiadomości
news:fbmcet$cql$1@achot.icm.edu.pl...
> Gdzieś czytałem że niskopoziomowe formatowanie szczególnie dla pendrive
> powoduje jego uszkodzenie.

To Urban Story :)

Gdzies dzwoni, ale nie wiadomo w ktorym kosciele :)
Namiastke masz tutaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Formatowanie_niskopoziomowe
w najwiekszym skrocie chodzi o przemagnesowanie powierzchni nosnika - w
dyskietkach to calkiem normalne, a w twardych dyskach - to ostatecznosc.

Co do pendrive'ow nie wiem, na czym polega formatowanie niskopoziomowe
(jesli w ogole takie istnieje), ale jakos przyjelo sie tak mowic -
szczegolnie w odniesieniu do programow producentow.

Pozdrawiam
Michal