Re: UPS - czy wszystko w porządku?

Autor: marjan <klero[usunto>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 20:46:43 MET DST
Message-ID: <fbmtif$eh1$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Janusz K." <alr6@op.pl> napisał w wiadomości
news:fbms4j$q16$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
> Użytkownik "marjan" <klero[usunto].tk@gmail.com> napisał w wiadomości
> news:fbjl4a$bie$1@inews.gazeta.pl...

>
> Mam podobnie w APC, na szczęście w pracy (w domu mam jakiegoś no-name -
> nie piszczy...). Był oddany do serwisu - wrócił z adnotacją, że wszystko
> OK :( . Pracuje teraz zamknięty w biurku :) - nie słychać.
>

A co po zrobieniu autotestu? Próbując rozwiązać ten problem wykonałem go, i
napisało mi że test ten nie powiódł się.. :/
http://members.lycos.co.uk/klero/ups.GIF <- screen

Czy to znaczy ze faktycznie być może jest tam coś uszkodzone, i mam szansę
liczyć na wymianę/naprawę gwarancyjną?

pozdrawiam, marjan
Received on Wed Sep 5 20:50:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 05 Sep 2007 - 20:51:03 MET DST