Re: Czy to zla pamiec?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 01:53:21 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Lebecki" <lebecki-hates-SPAM@ifpan.edu.pl> napisał w
wiadomości news:fbjbhc$9vf$1@pippin.nask.net.pl...
> Testowałem, wszystkie przypadki: (A) sama stara, (B) sama nowa, (C)
> nowa+stara.
> błędy zdażały się tylko w przypadkach B i C. Choć nie zawsze, ale
> prawie-zawsze.
> "Feromon" <ferromon@op.pl> wrote in message

Mnie tez sie wydaje, ze pamiec jest walnieta i trzeba sie sprobowac dogadac
ze sprzedawca...

Ale musze przyznac, ze mialem raz taki dziwny objaw, ze winnym byl...
zasilacz, ktory byl za slaby lub niestabilny...
Bledow pamieci mialem wtedy mase, windowsa nie dalo sie zainstalowac itp...

Jesli masz taka mozliwosc, zrob testy w innym komputerze - wtedy bedziesz
wiedzial, czy sie goscia masz o co czepiac (nie narazasz sie na "tekst
informatyka" - "u mnie dziala")

Pozdrawiam
Michal