Re: LCD panorama czy normalny?

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Tue 04 Sep 2007 - 19:15:27 MET DST

Norman napisał(a):

> Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
> Uzytek domowy to

 gry, 50/50%
 filmy, 70/30%panorama, filmy kinowe są panoramiczne, ale np z aparatu,
kamery, TV itp- króluje 3/4!
internet, 100% zwykły i to w pionie
office 100% zwykły i to w pionie - masz odwzorowana kartkę
> Nie zastanawiam sie nad zakupem tylko pytam dlaczego tak dużo tej
> panoramy jest? Czy są lepsze od "kwadratowych"?
Sam sie powoli zastanów. jak go bedziesz wykorzystywał. OTo moja opinia,
na podstawie mojego profilu wykorzystaniaa monitora: Wiekszość ludzi
podnieca sie tym ze moze miec otwartych kilka progamów, ale po co? Duzy
monitor zeby Móc i duzo pamieci ze by móc? PO CO???? ja teraz pisze list
w jednym oknie, i co mam jeszcze oglądać? Liste dostępnych na gg?
okienko z pogodą? kawałek tapety z dupami? Jasne ze jak ktos musi miec 2
okna porównywac zawartość, kopiowac i wklejac pomiedzy nimi... Ile
procent czasu robi sie cos takiego 1%? 2%?
Rękami i nogami za 4/3 jako monitor do komputera, filmy to ja sobie
ogladam w kinie albo naTV
ToMasz