UPS - czy wszystko w porządku?

Autor: marjan <klero[usunto>
Data: Tue 04 Sep 2007 - 15:04:12 MET DST

Witam.

Wczoraj zakupiłem UPS'a (APC RS 500) i odkąd go podłączyłem do prądu
(najpierw zeby naładować baterie, potem jak odpaliłem kompa podłączonego do
niego) to dziwnie mi piszczy... Ale nie jest to dźwięk głośnika, tylko takie
cichutkie piszczenie na dosc wysokich częstotliwościach, ledwo słyszalne.
Czy to jest normalne przy UPSach?
Jeżeli tak, to czy mogę go na noc odłączać od prądu (śpię w tym pokoju co
mam komputer, a nie chce spać w takim cichym tępym pisku), czy w ten sposób
mogę skrócic żywotność jego baterii?

Z góry dziękuję za pomoc i poradę

Pozdrawiam, marjan