napęd combo lub DVD do Thinpada T41 - tylko producenta?

Autor: w.p. <wojtulek_at_gmail.com>
Data: Tue 04 Sep 2007 - 12:07:49 MET DST

Witam!

Niestety mój napęd w laptopie T41 ostatnio ma zamiar chyba paść i
rozglądam się powoli za zamiennikiem. Ceny powiem szczerze są dość
słone u Lenovo - ponad 600 za nagrywarkę DVD... Mogę jeszcze kupić
używany sprzęcik, ale wiadomo jak to jest. W jakimś wątku czytałem o
wzajemnej niekompatybilności napędów z laptopami. Czy może jakiś
posiadacz T41 wie coś o jakimś kompatybilnym napędzie w rozsądnej
cenie? Bo nie chce mi się bawić w zewnętrzne napędy na USB, w końcu
nie po to kupowałem laptopa :) Szkoda tylko że przebitka jest taka
duża ze strony producenta. A i może się jeszcze okazać, że już nie
produkują napędów do tego modelu - jednak w stacjonarnym PC wszystko
było dużo prostsze od strony sprzętowej :)

Pozdrawiam

w.p.