Re: Czy to zla pamiec?

Autor: Krzysztof Lebecki <lebecki-hates-SPAM_at_ifpan.edu.pl>
Data: Tue 04 Sep 2007 - 11:14:00 MET DST

Tak moja "stara" (Twinmos), jak i nowa zakupiona pamięć mają takie same
dane: DDR 400, 2.5 CL
Obydwie są tak samo rozpoznawane przez BIOS, np. któryś-tam timing jest
automatycznie rozpoznawany jako 2.5.
A płyta wspiera "184-pin DDR DIMM, DDR400/333/266 DIMM, up to 2GB (Max.)".
Czyli wszystko się powinno zgadzać...
Na prawdę radzisz w takiej sytuacji dalsze weryfikacje?
KL