Czy to zla pamiec?

Autor: Krzysztof Lebecki <lebecki-hates-SPAM_at_ifpan.edu.pl>
Data: Tue 04 Sep 2007 - 08:36:33 MET DST

Witam wszystkich,

Właśnie kupiłem na allegro pamięć Seitec 256MB. Sprzedający uczciwie pisał
że jej nie testował, ale że jest "w pełni sprawna".

Po jej włożeniu rzeczywiście nie zauważyłem żadnych niepokojący objawów (np.
podczas startu BIOS). Ale testy Memtest-86 zwracają albo błędy, albo program
się zawiesza... Dla pewności wyjąłem, włożyłem, też włożyłem do innego
slotu, i nadal to samo. Dodam, że testowałem tym programem moją starą pamięć
(Twinmos 256), próbowałem go też w pracy (na innym kompie) i nie było
żadnych komunikatów o błędach.

Teraz pytania:

  1.. Czy się przejmować tymi błędami i nalegać na zwrot? Czy waszym zdaniem
ona "nie jest w pełni sprawna"? A może ważne, że "na oko" wszystko działa?
Tylko pytanie, jak długo, nie?
  2.. Jeżeli będzie zwrot zaakceptowany przez sprzedającego, to jakie są
zwyczaje w takim wypadku na allegro: ja płacę za przesyłkę do niego, prawda?
A jaki potem komentarz? Bo gościu ma jak dotąd nieskazitelną opinię.
Pozytyw, bo przyjął zwrot? Negatyw, bo towar był zły? Neutralny?

Pozdrawiam, KL