Re: Stara p³yta Sl75kav + Athlon XP 2400+

Autor: Tomasz W <wantomek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 23:13:30 MET DST

mam taki sam zestaw - plyta, bios i procek. Nie pamietam tylko wersji plyty.
U mnie wszystko chodzi ok - pamieci 2 x 512 MB, zasilacz jakis noname :)
chodzi juz 7.5 roku a to jest juz 3 procek na tej plycie: duron 800, athlon
1200 i athlon xp 2400... jedynie mialem juz wymieniane na wszelki wypadek
kondensatory...

Tomek

U¿ytkownik "Bartek" <bartonik@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci