Re: moj notebook - szukam

Autor: Wiesiaczek <ciotkazielinska_at_vp.pl>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 20:21:36 MET DST

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fbh5sr$4oa$1@news.onet.pl...
> In news:fbh2nn$e6m$1@nemesis.news.tpi.pl,
> PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> typed:

> Akurat tutaj wszystko się może zdarzyć: można kupić beznadziejnego Asusa
> i niezłego Acera. Taki Dell na którego jestem obecnie nastawiony, też
> nie jest bez wad i ma różne grzeszki na sumieniu. Zależy od konkretnego
> modelu i opinii użytkowników (jest co czytać: Notebookcheck.pl,
> NotebookReview, Dell Community etc.). Np. na często cytowanym przeze
> mnie forum serwisu NotebookCHECK.pl redaktorzy i użytkownicy nadwyraz
> często każą unikać Fujitsu, chyba na równi z Acerem.

Akurat ASUS jest najbardziej badziewnym laptopem, jaki miałem.
Jest pełen wodotrysków, które zajmują połowę RAM-u bez żadnego sensu, a co
ciekawe, nie jest możliwe pozbycie się tego, bo straci się sterowniki i po
wodotryskach. Jeden z nich, na przykład, powoduje, że IE otwiera się tylko
na stronie ASUS-a ! Dopiero zainstalowanie Frefoxa pomogło, ale to nie jest
rozwiązanie problemu.

--
Pozdrawiam (dziś z Wawy) - Wiesiaczek
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: